is transavia een veilig vliegtuig om mee te vliegen naar mallorca?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Ivana
10 jaar geleden
Transavia is een vliegmaatschappij, geen vliegtuig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Transavia is een maatschappij,een Boeing of Airbus is een vliegtuig. Bv een Boeing 747 of Airbus A320.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Europese regelgeving is zo streng dat je er van uit mag gaan dat elk vliegtuig dat in de EU vliegt veilig is. Dus ook de Boeing 737's van Transavia

Antwoorden (2)

Ja, hoor daar kun je rustig mee mee gaan. Een vliegtuig is sowieso een veilig vervoermiddel, waaronder ook de vliegtuigen van Transavia. Ik was ook zeer verbaasd dat ik voor het eerst persoonlijke uitleg kreeg over wat je moet doen in noodgevallen, het aantrekken van het reddingsvest en hoe het opgeblazen moest worden mocht ik voelen. Dat is verder nog nooit voorgekomen, dus van mij, een dikke pluim voor Transavia.

Toegevoegd na 10 minuten:
Er zijn relatief ook weinig ongelukken of incidenten gemeld bij Transavia, Transavia is een onderdeel van KLM.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
dat is nu eenmaal verplicht die uitleg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Ronron, vaak is het ook een videootje dat wordt afgespeeld en geven de stewardessen geen "live" show.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb dat echt nog nooit eerder meegemaakt, terwijl ik duidelijk de instructies niet kan volgen, dus ook aan mijn veiligheid wordt meegedacht. Prima service van Transavia. Naar mijn weten zijn ze niet verplicht de moeite te nemen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb nog nooit alleen een video gezien, altijd een live show van de stewardessen. . ;) En ik heb vaak gevlogen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb al meer dan 40 keer gevlogen en het wordt inderdaad beiden gedaan, maar op de manier waarop het mij hier is uitgelegd, dat is echt bijzonder, fijn als een maatschappij kiest voor veiligheid van de passagiers.
ronron1212
10 jaar geleden
ihave ik zeg toch niet hoe het gedaan wordt ik zeg dat het verplicht is ik vlieg elk jaar aardig wat af.
ronron1212
10 jaar geleden
Crea alle maatschappijen doen het omdat het verplicht is een video of live.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, maar als je blind bent heb je daar niets aan, dan is het fijn als je even mag voelen hoe alles werkt en waar het ligt.
Ja, transavia.com (zoals ze zich liever noemen) is een heel veilige maatschappij om mee te vliegen. Ze streven er namelijk namelijk naar om een heel jonge vloot van vliegtuigen te hebben en daardoor hebben ze weinig grote mankementen. Dat maakt het een veilige maatschappij. Hun vliegtuigen zijn maximaal een paar jaar oud en worden dan verkocht. Andere maatschappijen houden hun vliegtuigen vaak veel langer.