Bestaat er een site` over vliegbewegingen volgen ?

Bestaat er een site`waar men vliegbewegingen kan volgen boven Nederland . Ieder keer als ik buiten een vliegtuig zie denk ik ieder keer : waar gaat ie heen en waar komt ie vandaan ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

ja dat kan, kijk hier... http://casper.frontier.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op deze site kun je de vliegbewegingen volgen. Als je de muis bij een vlietuig houdt zie je de details.
Link staat hieronder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hallo,ik heb www.geluidsnet.nl nog voor je,succes.jan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je echt gek bent van vliegtuigen meld je aan bij www.atcbox.com

wordt gemaakt door piloten. Je kan er alles live zien zelfs grondbewegingen op schiphol. en je kan meeluisteren met alle atc gesprekken.

1 ding dit wordt allemaal vrijwillig gedaan dus met vraagt 1 malig 10 euro bijdrage voor levenslang toegang.

Je hebt diverse beelden
Schiphol
Rondom schiphol
Nederland.
Europa

en een paar radars van leden.
Daarnaast hebben ze honderden zelfgemaakte filmpjes en een enorm leuk forum.