Mag ik een waterpijp vanuit Sarajevo via Belgrado in mijn handbagage meevervoeren?

Ik ben beng dat hij in mijn koffer kapot gaat.. Zou hem heel graag in handbagage meenemen maar loop liever zo min mogelijk risico.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je mag hem zoiezo meenemen!
Of hij in je hand bagage past/mag hangt van het gewicht af, en als het meer wordt zal je moeten bijbetalen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een waterpijp is geen verboden apparaat en wordt gebruikt om fruittabak mee te roken!

Je mag hem dus gewoon meenemen in je handbagage!