Wat zijn de regels voor het aanzetten van de volgende vliegtuiglampjes?

Dus de regels van wanneer ze aanmogen.

-Strobe lights
-Rotating beacon light
-Navigation lights
-Landing lights

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Tijdens de normale operatie staan de navigation light (groen rechts en rood links ) altijd aan. De strobelights (wit) moeten aan als je de startbaan opkomt en uit als je de landingsbaan verlaat. Tijdens het taxien staan ze dus uit als het goed is. Met het rotating beacon light bedoel je denk ik het rode anti collision light. Deze moeten aan net voor je de motoren start en moeten uit vlak na het uitzetten van de motoren. Dit is voor het grondpersoneel het teken dat je het toestel veilig kan naderen.De landing lights is as required dus als de piloot denkt dat ze nodig zijn.
Moet een toestel versleept worden dan moeten de navigatie en anti collision lichten aan.
Tijdens onderhoud moeten de anti collision lichten aan bij het proefdraaien van de motoren en tijdens een drukcabine test. Ook hier geeft het anti collision licht aan dat het niet veilig is om het toestel te naderen en mogen alleen mensen die met het toestel bezig zijn er in de buurt komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus de anti collision lights moeten alleen op de grond aan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De rode anti collision lights moeten aan net voor het starten van de motoren en uit net na het uitzetten van de motoren. Eigenlijk kan je zeggen dat de rode anti collision lights altijd aan staan als de motoren aan staan. Dus ook tijdens de vlucht
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@ tuinopo80
graag gedaan voor mij excuus om in de boeken te kijken hoe het ook alweer zit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alsjeblieft!