Kan je naar schiphol om te kijken of er een vliegtuig vrij is?

Hoi,

Is dit mogelijk? Ik wil graag naar istanbul met een vriend. Als ik de lastminute prijzen bekijk op internet zijn deze alles behalve goedkoop.

Als er dan plek is dat ik dan daar gelijk meevlieg ofzo? Als dit kan, waar vraag je zoiets? Waar moet je wezen?

Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vroeger had je 'last second' maar dat kan ik nu niet meer vinden. Heb je hier gekeken: http://www.schiphol.nl/Reizigers/ReisbureauSchiphol.nl/LastMinutes.htm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt Pelle.
Sinds internet bestaat dat eigenlijk niet meer, last second.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou nee momo in 2010 bestond het nog wel.

Antwoorden (3)

Ja hoor dat kan. Last minute seats. Bij de balies voor de incheck counters.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het laatst uit nieuwsgierigheid gevraagd bij een balie op schiphol. Nu iedereen internet heeft kun je beter thuis een last minute boeken dan straks met je koffer voor niets naar schiphol te reizen. Tegenwoordig kun je niet meer op de bonnefooi met je koffertje wachten totdat een plaatsje vrij is. Via internet kun je dat beter boeken dan weet je zeker dat je gaat werd mij verteld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Schrijf je in op deze site. Geef je plaats van bestemming en je prijs op en je ontvangt de mogelijkheden en prijzen in je mail. Boek als je iets geschikts vindt onmiddellijk en ga pas naar het vliegveld als het zover is.

http://www.vliegennaar.nl/