Hoelang duurt het voordat een brief vanaf curacoa naar Nederland komt. En is het veilig wanneer hier een pinpas inzit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.3K

Antwoorden (2)

Ongeveer 2- 4 weken. Ik zouhet niet doen met een pinpas straks raakt die kwijt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt eraan waar die brief op de post is gedaan .
Als het postkantoortje ergens achteraf ligt dan duurt het al enkele dagen voordat die brief in een sorteercentrum terecht komt .
Normaal gesproken 1-2 weken .
En ik zou er nooit een pinpas erin doen omdat de kans groot is dat de brief bij de controle eruit gevist wordt .
En dan is de kans groot dat je die pinpas nooit meer hier in nederland aan komt .
Ik zou die brief met pinpas aangetekend laten versturen en dan is de kans wel groot dat die brief met pinpas wel hier aankomt .
mijn ervaring is met zuid amerikaanse landen dat je met zulke dingen extra voorzichtig moet zijn .