Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer ik een vliegticket naar Moskou wil boeken, heb ik dan al een paspoort nodig of is een geldig ID genoeg?

Ik weet dat een paspoort nodig is om naar Moskou te vliegen. Ik heb echter op dit moment nog geen paspoort in mijn bezit maar wil al wel een vlucht boeken. Ik heb op dit moment wel een geldig ID. Dat paspoort heb ik dus wel in m'n bezit als ik wil gaan vliegen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
914

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je hebt zelfs een visum nodig: http://www.rusland.nl/Nuttige/Informatie/Rusland/4/

Voor het boeken zelf heb je het paspoort nog niet nodig, als het goed is wordt daar pas naar gevraagd bij het online inchecken.
(Lees meer...)
gvrox
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je hebt een visum nodig en daarvoor heb je ook een paspoort nodig. naast dat je een paspoort nodig hebt om naar rusland te kunnen. Maar zonderpaspoort kun je al niet eens een visum aanvragen.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Paspoort moet geldig
geldig tot 6 maanden na verblijf

Daarnaast heb je een visum nodig en afhankelijk van het doel van het bezoek (zakelijk of prive) heb je het volgende nodig:


Zakelijke reis
uitnodiging via OVIR ( Binnenl Zaken Rusland) of V&V Rotterdam
garantiebrief


Toeristische reis
hotelvoucher + visasupport (van dat hotel)
bij bezoek aan privë-persooon: ORIGINELE toesteming van OVIR
NB toeristenvisa moeten uiterlijk een week voor vertrek zijn ingediend

Toegevoegd na 50 seconden:
paspoort moet geldig zijn tot 6 maanden na verblijf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding