Moet je een iPad tonen bij de douane?

Ik wil mijn iPad in de handbagage meenemen. Moet je deze dan tonen of kan die gewoon in je handbagage door de douane check?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ergens gelezen dat de laptop herkend wordt bij de controle, maar de iPad niet. Vandaar ook eigenlijk de vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Tanja: yep.

Het beste antwoord

Kan gewoon in handbagage, moet wel apart in bakje voor de scan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het juiste antwoord.

Andere antwoorden (3)

Gewoon meenemen, en net doen of je m al lan hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat heeft dat er mee te maken dan? Hoe lang je hem al hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om importbelasting te ontduiken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem de iPad juist van huis mee ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar de antwoorder denkt dat je hem op vakantie wil kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yep, vandaar mijn reactie ;-)
Niks aan de hand als je 'm eerlijk hebt gekocht, als ze eventueel iets vragen kunnen ze aan het serienummer zien waar hij vandaan komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan geen kwaad als je het aankoop bewijs ook even mee neemt, dan weet je zeker dat je met een gerust hart je Pad in en uit kunt voeren!