Wordt er post bezorgd op Tweede Pinksterdag?

Wordt er post bezorgd op Tweede Pinksterdag? Want volgens mij ontvang ik weleens pakketjes op feestdagen.

2.1K
LeonardN
2 jaar geleden
Gaat je vraag nu over POST of over PAKKETEN?
Overigens kan het zijn dat PostNL niet bezorgt, maar een andere pakketbezorger wel.
Utrecht
2 jaar geleden
Ik ontvang nooit post (van PostNL) op maandag. Dus 2e Pinksterdag ook niet.
SentWierda
2 jaar geleden
@Utrecht. PostNL bezorgt wel op maandag - met name rouwbrieven en medische post.
Op maandag geen post krijgen betekent: geen slecht nieuws.

Antwoorden (1)

Nee. Op tweede paasdag, Koningsdag, Hemelvaartsdag en tweede pinksterdag wordt geen post bezorgd.
SimonV