Krijg ik mijn pakketje nog als het huisnummer fout is?

Ik heb bij ''https://www.megekko.nl/'' onderdelen besteld voor mijn computer (verder niet belangrijk) Bij het invullen heeft op de 1 of andere manier google autofill bij het huisnummer mijn telefoon nummer (deels) ingevuld. Dit pakket word via dhl bezorgd, heb nog even een mail gestuurd naar de website maar aangezien het ondertussen 10 uur savonds is verwacht ik niet dat ze het nog lezen. Iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen? het is een vrij dure bestelling dus het zorgt voor een klein beetje paniek haha.

Snap natuurlijk wel dat het mijn eigen domme fout is.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
5.6K

Antwoorden (2)

Is er in jouw straat een huis met het 'nieuwe' nummer? Laat dan de bewoners daarvan weten dat er misschien een pakket bij hen zal worden bezorgd dat voor jou is bedoeld, omdat je een fout hebt gemaakt. Laat je gegevens bij ze achter zodat ze contact met jou kunnen opnemen als het pakket wordt bezorgd.

Kan het pakket niet worden bezorgd, dan zal het retour worden gestuurd naar de afzender, of men belt jou op om te vragen wat er mis is. Je zal sowieso wel een bericht krijgen over wat er met het pakket is gebeurd.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
top dankje wel, en nee postcode is voor de huisnummers 14-44, daar past me telefoon nummer niet in helaas. Heb gelukkig een vriend bij DHL parcel hier en indien het pakket wel bij DHL aankomt zou het hopelijk alsnog moeten lukken. Super bedankt voor de reactie! weet ik in iedergeval dat het niet kwijtraakt.
Afhankelijk van de postbode is dit maar ook van de bewoner van het huis.
Kijk, woon je in een dorp dan kent niet alleen iedereen elkaar maar zijn huisnummers niet eens belangrijk. In de stad - grote stad - zijn straten waar zeker niet iedereen zijn eigen buren kent laat staan die aan (het andere) het eind van de straat.
Als een onjuist adres vermeld staat op een pakket dan wordt het op dat nummer aangeboden, klopt. Echter wanneer jij niet weet dat je een verkeerd huisnummer ingevuld hebt kan je wachten tot je een ons weegt. De postbode zal het terugsturen omdat het pakket niet aan de juiste persoon bezorgd kan worden.
Is hier gebeurd.
Pakket is teruggestuurd en na contact nogmaals hierheen. Kan gebeuren.
Zou het pakket niet geweigerd worden door de bewoner van jouw nieuwe huisnummer, dan heb je een probleem. Dit is dus ook afhankelijk van buren / mentaliteit.

Behalve je reeds verstuurde e-mail kan je ook morgenochtend contact opnemen en hopelijk is er nog vertraging door corona-tijd om het aan te passen.

N.B. De oplossing in het antwoord van @Antoni kan natuurlijk ook werken als je die buren op tijd te spreken krijgt.