Bezorgen bezorgers weer verder dan de drempel?

Door corona maatregelen bezorgden bezorgers niet verder dan de drempel. Is dat nu nog steeds zo? Ik woon namelijk op de eerste verdieping, maar de deur zit op de begane grond. (en ik wil iets zwaars bestellen).

1.7K
crispy
3 jaar geleden
Ik zou die vraag stellen bij het bedrijf waar je dat zware artikel bestelt. Ik weet dat een van de witgoed bedrijven ook wasmachines bezorgt, naar de juiste plek brengt en aansluit, dus dat zou best kunnen dat meerdere bedrijven dat doen.
vraagBraak1
3 jaar geleden
Thx ! Ga ik morgen doen. Wilde ze net bellen, maar ze bleken met een minuut gesloten te zijn. Dus toen dacht ik het hier eens te vragen. :)
ItisILeClerc
3 jaar geleden
crispy, welk bedrijf is dat? Ik zie dat Media Markt nog steeds geen wasmachines aansluit en ik ben hard aan een nieuwe toe.

Antwoorden (1)

Dat hangt van de bezorger af.
Coolblue en Electroworld bezorgen indien gewenst verder dan de drempel.
Mediamarkt: "Online bestellingen worden tot aan de drempel van je woning bezorgd of kunnen worden opgehaald in de winkel. Wij voeren op dit moment verschillende installatie-, inbouw- en ophangservices uit, en komen bij jou thuis voor reparaties van grote producten."
SimonV