hoe moet ik een brief met venster terug sturen?

Ik heb een brief voor een van de vorige bewoners gekregen maar ik weet niet hoe ik deze retour moet sturen. Ik heb op verschillende plekken gelezen dat je het adres door moet strepen en "retour - verhuist" er op moet zetten.
Maar deze brief heeft een adres venster. Ik kan niet door een stuk plastic heen krassen. Stuk tape overheen plakken?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.3K
Abcde
3 jaar geleden
Met een stift een kruis zetten over het venster en op het papier retour afzender nieuw adres onbekend.

Antwoorden (2)

Een kruis door het adresvenster moet voldoende zijn. Verder "Retour afzender - Verhuisd" .
Ik omcirkel voor de duidelijkheid altijd de afzender.
SimonV
3 jaar geleden
Abcde
3 jaar geleden
We waren tegelijk aan het typen met dezelfde tip +.
HeerVoldemort
3 jaar geleden
Correct, die oranjeachtige barcode onderop de brief droorstrepen. Heb dat ook al een aantal keer mee gemaakt.
afplakken kan prima, en vergeet dan niet ook de eventuele streepjescode die de sorteermachine er al op gezet heeft af te plakken, zodat de sorteermachine hem niet opnieuw naar jau stuurt
3 jaar geleden
SimonV
3 jaar geleden
? Nog nooit meegemaakt...
jodyenboyke
3 jaar geleden
Yep, ontvang op mijn werk veel post wat retour moet, vergeet je de code door te strepen, ligt ie de volgende dag weer in de bus.