Iemand heeft een pakketje vanaf US gestuurd, hoelang duurt het voor ik het heb?

De track and trace begint met LH en eindigt op US. Ik denk dat die nu is gestopt en dat bijv PostNL het nu overneemt. Ik kan alleen nergens info hierover vinden.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
5.8K

Antwoorden (1)

Daar valt vanwege de coronacrisis momenteel geen zinnig woord over te zeggen.
PostNL: "Op onderstaande bestemming zien we vertragingen als gevolg van COVID-19. Landen nemen verschillende maatregelen en ook wijzigen die continu. Hier heeft PostNL geen invloed op. Daarom kunnen we momenteel geen uitspraak doen over de verwachte bezorgtijd. "
.... Ukraine, Urugay, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vaticaan stad, Vietnam....
Ikzelf wacht op een in Nederland besteld artikel dat normaliter afgelopen dinsdag bezorgd zou zijn.
SimonV
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ja, kan me voorstellen dat alles nu langer duurt. Maar ik vraag me vooral af, wat het normale proces is van USPS naar Nederland. Duurt dit normaal gesproken ook al 3 weken. En krijg ik bijv een nederlands track en trace code? Want de code die ik nu heb werkt niet bij PostNL bijv. Pakketje van dhl express was vanuit USA binnen 2 dagen binnen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dank voor de reactie btw
SimonV
4 jaar geleden
Kan normaliter wel twee weken duren. Bij PostNL kun je een Nederlandse track en trace opvragen:
https://www.postnl.nl/ontvangen/post-ontvangen/track-en-trace/
Zie ook:
https://community.ebay.nl/t5/Verzending/Post-uit-USA-met-USPS-track-and-trace/td-p/48301