Hoe werkt de Deutsche post in Nederland?

Hallo! Ik had een item op een Engelse site gekocht, maar deze gaat via de Deutsche Post.Ik neem aan dat de Deutsche Post niet in Nederland levert? Word dit pakket dan overgenomen door een andere koeriersdienst, en welke is dat dan? Ik kan hier helemaal niks over vinden.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
13.9K
Pieterke
4 jaar geleden
Ik weet het niet 100% zeker maar het wordt hoogstwaarschijnlijk door DHL bezorgd.
jc54
4 jaar geleden
Zal waarschijnlijk DPD zijn. Deutsche Paketen Dienst.......

Antwoorden (1)

Ik bestel regelmatig dingen uit Duitsland via Deutsche Post en de meeste tijd word het dan geleverd door PostNL. Soms is het DHL.
Deutsche Post brengt het eerst naar een duits vliegveld (Berlijn of Frankfurt etc.) en dan komt het aan op Schiphol. PostNL of DHL neemt het daar over. Als je wil weten welk nederlands postbedrijf het heeft kun je het duitse trackingnummer invullen op de postnl site of de dhl site en kijken of dat resultaat geeft.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Het pakketje staat sinds gistermiddag (het moment dat ik de track en trace code heb gekregen) op "Data is overgedragen", en er staat dat ie is verzonden vanuit;
60549 Frankfurt am Main
Duitsland
Dat terwijl ik het op een Engelse site heb gekocht. Vreemd.