Hoeveel dagen blijft een pakket bij een PostNL punt liggen (bijv Marskramer)?

Pakket wordt maandag bezorgd en wil hem woensdag ophalen.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (1)

Je moet het pakket binnen 1 week ophalen:
https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/ophalen-op-een-postnl-locatie/
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik vraag me af of ze hier ook de winkels met een PostNL punt bedoelen...
Pieterke
4 jaar geleden
Er staat een Post.nl locatie, dat houdt volgens mij alle locaties in dus ook winkels.
Anders bel je maandag even naar de Marskramer. Dan kunnen ze het pakket evt. voor je vasthouden.
Inekez1
4 jaar geleden
Ja, dit geldt ook voor de winkels met een PostNL servicepunt. Als het pakket maandag wordt bezorgd heb je nog de hele week om het op te halen. Woensdag is dus ruim op tijd.