Wie komt mijn pakketje bezorgen?

Ik heb een winactie gewonnen van de webshop GirlsnightoutLDN het is gevestigd in London. Ik weet niet wie mijn pakketje komt bezorgen of wanneer ik heb geen track and trace of iets. Ik zou graag willen weten welk bezorgbedrijf mijn pakketje namelijk komt bezorgen

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.2K
SingingCoyote13
4 jaar geleden
een ding weet je zeker dat het geen scam is ? > voorbeeld >
uw IP adres heeft gewonnen ! vul uw gegevens in > of
u bent de 10000ste bezoeker van deze website/vandaag etc.>
dat zijn meestal scams waarmee ze mensen hun persoonlijke gegevens
proberen af te troggelen, bv email adressen naam telefoon nummer
creditcard gegevens etc,
om daarmee verder te gaan ooit met andere
scams. (zoals je opbellen en vermelden dat ze je creditcard nummer nodig
hebben om bijvoorbeeld iets te regelen,. ze bedenken van alles)
als je helemaal geen enkele informatie hebt gekregen hierbij kan
het een scam zijn en merk je dat pas later. (je inbox van je emailadres
kan ineens worden volgepropt met fraudulente mails over zogenaamde
banken waarbij je je rekening moet valideren/bijwerken etc.. je komt dan
via die email op een nepsite terecht waarbij je perongeluk je gegevens
en wachtwoord etc invult. met alle gevolgen van dien)
ik vraag het alleen maar voor de zekerheid, want dit klinkt als een scam.
tinus1969
4 jaar geleden
Ik weet niet of dit een scam is maar de reviews zijn niet positief over de bezorging.
https://www.trustpilot.com/review/www.girlsnightoutldn.co.uk
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Nou ik heb wel echt contact gehad met ze het was namelijk een winactie via instagram daar zijn ze eigenlijk dus populair op ze hadden me ook openbaar gepromoot etc. Ze hadden me toen een privé bericht gestuurd en gefeliciteerd en vroegen mijn maat en adres. Dat zijn de enige gegevens die ze van mij hebben. Op de site staat zelf wel dat het product eerst gemaakt moet worden dat duurt 10-15 WERKdagen dus geen weekenden en bezorging buiten de UK duurt dan vervolgens 2-4 dagen dus het duurt sowieso al lang en dat hebben ze ook vermeld. Het is inmiddels de 23e dag dus Ik stuurde ze afgelopen maandag een berichtje of ze mijn pakketje al hadden gestuurd waarop ik het antwoord kreeg: Should be with you shortly xx

Het beste antwoord

GirlsnightoutLDN verzendt via Royal Mail en die bezorgt in Nederland via PostNL.
“Girls Night Out London use Royal Mail trackable courier services.”: Girls Night Out London maakt gebruik van ‘trackable’ koeriersdiensten van Royal Mail.
SimonV
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dankjewel !! Ik ga maandag gelijk bellen naar PostNL of dat ze een pakketje hebben staan op mijn adres om te controleren of het klopt.
SimonV
4 jaar geleden
Als je hier een account aanmaakt, inlogt en checkt, kun je nu al zien of er iets aankomt:
https://jouw.postnl.nl/#!/overzicht Maar als ik alle reacties lees, zijn ze niet onbetrouwbaar maar ook niet supersnel met verzenden dus misschien duurt het nog even.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik heb een account gemaakt en er staat dat er tot nu toe nog geen zendingen in mijn overzicht staan. Ik kan alleen geen barcode of iets invullen om het pakketje precies te zien want dat heb ik niet.
SimonV
4 jaar geleden
Je hoeft ook geen track&trace-code in te vullen. Als de gegevens van je account overeenkomen met die van het pakje, verschijnt de bezorgdatum automatisch in het overzicht. Ik zie soms dat er een pakje naar me onderweg is dat ik zelf niet besteld heb... (cadeautje van iemand dus).
Ik weet alleen niet of Royal Mail jouw e-mailadres ook doorgeeft een PostNL. Dat is wel nodig voor deze service.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dat is het dus juist ik heb nooit mijn e-mail überhaupt moeten opgeven enige gegevens die ze hebben is gewoon mijn adres verder niets.