Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je een brief/kaart sturen, maar dat hij op een veel latere/door jou geplande datum wordt bezorgt?

Bij e-mails en bijvoorbeeld online bedragen overmaken heb je de mogelijkheid het alvast op te stellen en te 'versturen', maar dat deze op een later moment dat je zelf kiest (vaak veel verder in de toekomst) pas echt wordt uitgevoerd/afgeleverd.
Dit 'agenderen' zou ik ook bij post willen doen.

Weten jullie of en waar dat kan?

Dit kan handig zijn bij:
1. Opzeggen van abonnementen (als je bijvoorbeeld weet dat je voor een bepaalde datum per post moet opzeggen)
2. Verjaardagen / kerstcadeau's / huwelijken etc

Let op: ik weet dat je felicitatie kaartjes online kan opstellen en op een later moment kan laten bezorgen, maar dan moet het per se een kaart van die website zijn. Ik zoek een dienst die dat voor alle typen post/pakketjes etc kan.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
5K
TurfGraver
5 jaar geleden
Een abonnement mag ook (veel) eerder dan de opzegtermijn gedaan worden.
Zal alleen niet eerder ingaan.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee dat is er niet bij postnl of andere grote bezorgdiensten. Zij verwerken en bezorgen wat ze aangeleverd krijgen en bewaren niets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding