Wat kan ik doen als er een pakketje uit Frankrijk geleverd wordt, maar ik op vakantie ben?

Ik heb vorige week een pakje bestel via UW (united wardarobe) de verkoper kwam uit Frankrijk . Ze heeft het pakje ook dus vorige week verstuurd “La Poste”. Maar ik ben op vakantie. En er is thuis niemand beschrikbaar . De bezorger is ook waarschijnelijk al 2 keer aan de deur geweest maar we waren niet Thuis. Maar natuurlijk wil ik wel mijn pakketje binnenkrijgen want het was niet het goedkoopste product op de markt. Weet iemans hoe ik evt mijn pakketje nog zou kunnen krijgen of wat ik zou moeten doen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
10.3K
TurfGraver
5 jaar geleden
Slim. :x
Verzender vragen nog een keer op te sturen als pakje retour is (en dat u wel thuis bent).
ronron1212
5 jaar geleden
Er zal wel een briefje in je brievenbus liggen en daarop heeft de bezorger geschreven waar en hoe lang je het pakket nog kunt ophalen.

Antwoorden (1)

Pakjes die via La Poste verstuurd zijn, worden in Nederland door PostNL afgehandeld. Als je niet thuis bent, wordt het pakketje bij een van je buren bezorgd, of het wordt naar een PostNL-locatie gebracht, waar jij het weer kan ophalen als je terug bent. Er zal in ieder geval een briefje in je bus gedaan zijn, waarop staat waar je pakketje te vinden is.
5 jaar geleden
SimonV
5 jaar geleden
PostNL: we bewaren uw pakket twee weken voor u op de PostNL-locatie. Daarna sturen we het terug naar de afzender.
https://www.postnl.nl/klantenservice/vragen/status-en-bezorging-pakket/niet-thuis-bij-bezorging.html