Kan ik chocolade en stroopwafels versturen naar het buitenland?

Ik wil iets typisch hollands sturen naar mijn vriend in marokko heb stroopwafels gekocht en daarbij chocolaatjes maar vroeg me dus af of ik het mag versturen? Ik zag op postnl site niks bijzonders hierover staan.

5.7K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Chocolade en zo'n warm land weet ik niet of dat wel zo'n goed idee is.

Antwoorden (1)

Wanneer je het op de goede manier verzend moet het geen probleem zijn. Wanneer het niet duidelijk is aangegeven kan het in beslag genomen worden door de Douane. Hiervoor zullen dan ook extra kosten in rekening gebracht worden.