Zijn postzegels uit 2014 nog geldig?

Mijn moeder ontdekte nog een paar postzegels uit 2014. Er staat, net als op die van 2017, een 1 op. Maar hoe weten we of ze nog steeds te gebruiken zijn?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
164.3K

Het beste antwoord

Ja, die blijven gewoon geldig. Dat kun je bijvoorbeeld te weten komen door het op de site van postnl op te zoeken: "De postzegels met ‘Nederland 1 en 2’, ‘Europa 1 en 2’ en ‘Wereld 1’, blijven geldig, ook na een tariefswijziging. U hoeft niet bij te plakken".
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ook in België blijven zegels steeds geldig. Er staat ook geen prijs meer op.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kunt hiermee zelfs toekomstig je post een stuk goedkoper maken, door nu veel postzegels in te kopen als je veel post verstuurt. Doordat ze onbeperkt geldig zijn en de posttarieven waarschijnlijk alleen maar verder stijgen, kun je dus over 10 jaar nog steeds post versturen tegen het tarief van nu.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Duidelijk. Ik ga mijn moeder blij maken. Dankjewel!