Wat is de goedkoopste manier om een boek van België naar Nederland te verzenden?

Het liefst natuurlijk wel met een pakketbezorgdienst.
Want op de fiets of iets dergelijks is mij net te ver.

Toegevoegd na 9 uur:
Op dit moment kan ik zelf als goedkoopste optie vinden:
Verzenden met DHL Parcel voor 7 euro.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.2K
bamibal
7 jaar geleden
Hoe zwaar is het boek, en past het in een gewone brievenbus?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het boek is 663 gram.
Afmetingen zijn 20x240x200 mm.
Of dat in een brievenbus past weet ik niet zeker. Ik heb een normaal formaat brievenbus.
SimonV
7 jaar geleden
Verzenden van dit boek van 663 gram, afmetingen 20x240x200 mm, kost bij de Belgische post € 11,30.
Je kunt het boek in de brievenbus doen of op het postkantoor afleveren.

Antwoorden (1)

Goedkoopste traceerbare pakjesverzending naar een Nederlands adres

Bpost is kostelijk voor pakjeszendingen naar Nederland!
7,50€ voor pakketten tot 15 kilo naar een Kiala-afhaalpunt.
12,50€ voor getraceerde pakjeszending tot 20 kilo met DPD webparcel (niet naar busnummers).