M'n pakketje is zaterdag verstuurd, wanneer kan ik hem dan thuis ontvangen? ik heb een tnt code, maar deze bestaat(nog) niet, wie weet hier meer over?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
14.3K

Antwoorden (5)

Pakketpost wordt in het weekend niet vervoerd door TNT, alle pakketten die op zaterdag op het postkantoor worden aangeboden blijven liggen tot de maandag er na en gaan dan pas het sorteerproces in. Je barcode kun je dan pas maandagmiddag invoeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dinsdag of woensdag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De pakketbezorging van tnt gaat gewoon door ,ondanks de staking van disdag en woensdag.
Normaal worden de pakketten 2x per dag opgehaald bij postkantoor of agentschap.
Dat betekend dat jij je barcode maandagavond omstreeks
22,00 uur kan invoeren om te controleren waar jouw pakket zich bevindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gefeliciteerd, je pakket is kwijt of niet ingeleverd. Als het zaterdag is verstuurd had het traceernummer zaterdag rond 23:00 moeten werken, en maandag afgeleverd worden.

Er bestaat een kans dat tnt het pakket terug vind, maar ga daar niet van uit.

Wanneer je iets hebt besteld bij een webwinkel, neem dan volgende week contact met ze op. Ze moeten namelijk opnieuw versturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt er maar aan op welk kantoor je pakket is afgegeven. Als het op een echt postkantoor (herkenbaar aan de blauwe lichtbak met witte tekst) is gebeurd, wordt het pakket direct aan de balie gescand en kun je hem al heel snel terugvinden. Deze kantoren worden echter in snel tempo gesloten. Als het pakket op een zgn TNT-postkantoor (ergens in een hoekje van een winkel) afgegeven worden, doen ze er daar niets mee en kan het pas zijn dat het pakket een of twee dagen later ergens in het sorteerproces gescand wordt. Omdat die winkels meestal in de winkelcentra liggen, worden ze er pad erg laat weggehaald (omdat de postauto er nooit voor 18.00 uur terecht kan). Dit betekent dus sowieso al een dag vertraging. dat is ook de reden dat ook steeds meer briefpost er langer over doet dan vroeger.