Wat gebeurt er als je keihard meezing met een luide mp3 speler in een trein????

13 jaar geleden
jasperp
13 jaar geleden
Zoals de meeste mensen denk ik.
Heb wel een vrij zachte stem. (van nature)
Cryofiel
13 jaar geleden
Precies - over een tijdje horen we dat in de trein van Zwolle naar Steenwijk de nieuwe Marco Borsato is ontdekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O, jij bedoelt de MP3-speler van een ander!

Antwoorden (18)

Dan vraag je om aandacht die je liever niet wilt. Geheid dat er een passagier bijzit die je even komt overtuigen dat dat niet de bedoeling is.

Ik zou zeggen, probeer het eens, en doe hier verslag....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar wordt je vast op aangesproken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jasperp
13 jaar geleden
Meestal kan het alleen niet omdat die lui van die, bonk bonk muziek aan hebben staan.
Hoewel kan natuurlijk wel meebonken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is te proberen maar of de andere passagiers dat leuk vinden?......
De meeste medereizigers zullen je geirriteerd aankijken, en al snel zal er commentaar komen dat je er mee op moet houden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je mazzel hebt kunnen ze er om lachen,
en anders komt er vast wel iemand naar je toe om te vragen of het wat zachter kan
13 jaar geleden
ligt eraan of er ook nog andere mensen in die trein zitten en WIE dat zijn...en het ligt eraan welke muziek je op hebt staan....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan wordt Jasperp vriendelijk verzocht z'n murf te houden...!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan wordt je heel raar aangekeken.
Misschien wel op een geërgerde en boze wijze. Misschien wordt je wel aangesproken, of wordt de conducteur gehaald.

Maak je borst dan maar nat.

Waarom zou je dat trouwens doen? Ben je op zoek naar aandacht of zo? Wil je soms gezien worden en laten weten dat jij ook bestaat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jasperp
13 jaar geleden
Als het iemand van 8 is gaat het geluid wel zachter denk ik.
99% man de mensen gaat geirriteerd over de rand van de krant zitten kijken. Een of twee medereizigers zullen te benaderen met het verzoek het watzachter te doen.

Als je dat verzoek negeert, zal er iemand opstaan en de conducteur vragen jou te overtuigen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt eraan. Van boos kijken tot aangesporoken worden tot een knal voor je kop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik erbij zou zijn en het is een nummer van Iron Maiden of Metallica, zou ik gaan headbangen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe het niet als ik in de buurt zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik lang genoeg in dezelfde coupe zit heppie een stukke mp3 speler en hoofdpijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan heb je kans dat je uitstapt met een blauw oog :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan is de kans groot dat medereizigers veronderstellen dat er een draadje bij je loszit.
Misschien zal iemand je er op aanspreken, maar de kans is groter dat ze een plekje uit je buurt opzoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn 3 dingen die er zouden kunnen gebeuren

1. mensen schieten spontaan in de lach

2. mensen staan spontaan op en lopen weg

3. er komt een conducteur die je vriendelijk of misschien niet zo vriendelijk verzoekt om stil te zijn en je kaartje te laten zien

Toegevoegd na 3 minuten:
o ja of iemand bied je spontaan uit het niets een platen contract aan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn inderdaad meerdere opties. +1
dan wort je aangesproken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je heel veel mazzel hebt, zit ik bij je in de trein en ga ik pal voor jouw gezicht ook keihard meezingen.
Shock & Awe alom...

Toegevoegd na 2 minuten:
Aaah, uit jouw reactie op de reacties begrijp ik al dat jij bedoelt dat je mee zou gaan zingen met de MP3-speler van een ander! Ik doe dat wel eens. De persoon met de luid spelende MP3-speler kijkt op alsof hij water ziet branden, en afhankelijk van zijn IQ wijst hij naar z'n voorhoofd of zet de MP3-speler zachter. Omzittenden lachen.

Bij naar het voorhoofd wijzen kun je altijd nog vragen of het zachter mag, omdat je dit de omzittenden niet aan wil doen.

Probeer het gewoon eens uit, het werkt erg 'verfrissend'!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben wel eens gaan mezingen met iemand die mooi wark had op staan (een band) met een paar vrienden er keken wat mensen raar op maar het was heel gezellig, dus zo kan het ook.