kan ik met de mobib kaart elke bus en trein nemen in belgië?

ik heb een mobib kaart en weet dat ik met elke bus hiermee kan in belgië
echter weet ik niet of dit ook geldt voor de treinen

3.1K
martismensun
3 jaar geleden
met mijn mobib kaart ga ik met de bus en daarna met de trein naar altijd hetzelfde punt maar mijn vraag is nu of ik ook naar ergens anders in belgië kan reizen met dat treinabonnement dat op mijn mobibkaart staat

Antwoorden (2)

Ik heb zelf ook een mobib kaart. En je kan het alleen gebruiken op tram of bus. Voor trein moe je treinticket/abonnement neme.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Eén enkele kaart om in heel België te reizen
De MOBIB-kaart is een handige chipkaart waarop je abonnementen of een Go Unlimited van NMBS kan laden, maar ook biljetten en abonnementen van MIVB of TEC en abonnementen van De Lijn. Zij vergemakkelijkt jouw mobiliteit in heel België.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@fremar, de houder moet wel zijn abonnementen op de MOBIB-kaart laden