Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een dagpas voor De Lijn ook online bestellen?

Ik ga woensdag naar een open les dag in Gent en ik weet dat een dagpas €7,- kost, maar ik zou deze graag online bestellen. Op de site staat dat je deze kan kopen bij een ticketautomaat, maar ik weet niet of deze aanwezig is op de bushalte in Zelzate waar ik op wil stappen... Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, dat kan hier:
https://eshop.bpost.be/nl/personal/de-lijn-ticketten
Hou er wel rekening mee dat Bpost € 2,- beheerskosten aanrekent voor bestellingen onder € 12,50.

Als je de pas vóór woensdag in huis wilt hebben, moet je wel vóór 15 uur bestellen.
Als je later bestelt bedraagt de levertermijn twee werkdagen.
Bpost verwerkt je bestelling na ontvangst van de betaling. Betaal je via overschrijving, dan kan de levertermijn dus langer zijn.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 28 oktober 2019 08:37: bron
SimonV
4 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Koop je vervoerbewijs snel, makkelijk en voordelig in de eShop van bpost. Dat kan wanneer je maar wil, 24/7.

Welke vervoerbewijzen kan ik kopen in de eShop?
Lijnkaarten
Dagpassen
Dus bij de e-shop van Bpost ipv De Lijn
Je moet ze nu nog zo vlug mogelijk bestellen,daar ze met de gewone post komen en je dan zeker morgen moet hebben.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 28 oktober 2019 08:38: tekst
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding