Waar kan ik het beste parkeren voor de toppers?

Ik wil smiddags met het ov naar de stad gaan en een hapje eten en daarna met het ov naar de toppers toe en daarna weer terug met het ov naar waar ik geparkeerd heb. Wat is het makkelijkste om te parkeren? Smiddags vind ik het niet erg om er lang over te doen naar de stad maar als ik klaar ben bij de toppers wil ik niet nog anderhalf uur reizen voor ik bij de parkeergarage ben. Ik kom vanuit Brabant dus iets op de route is ook prima.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
5K
Amadea
5 jaar geleden
Om welke stad gaat het dan?
Antoni
5 jaar geleden
De Toppers treden alleen op in Amsterdam, in de ArenA.
Antoni
5 jaar geleden
Kan je niet gewoon het beste 's middags parkeren in de parkeergarage van de Amsterdam ArenA zelf? Dat lijkt mij het makkelijkst, al zal het na afloop van het concert vanwege de drukte misschien even duren voordat je die kan verlaten.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Het is in Amsterdam en Amsterdam ArenA P&R is dicht i.v.m. het evenement. Vandaar de vraag.
Erna55
5 jaar geleden
https://www.parkr.nl/amsterdamarena/toppers?gclid=EAIaIQobChMIoNbuqfyi2wIV1ecbCh1gcQS5EAAYASAAEgKhDPD_BwE
De parkeergarage van de arena is om 16.30 open .
Voldoende tijd om " een hapje te eten" .

Antwoorden (1)

Er is een parkeergarage onder de Amsterdam ArenA. Die is dus het dichtste bij de plek van het optreden van De Toppers.

Vanaf de ArenA kan je vanaf het station Amsterdam Bijlmer ArenA met de metro of met de trein naar het centrum van Amsterdam als je daar wil gaan eten. Bij de ArenA zelf zijn er overigens ook verschillende mogelijkheden om te eten, met name op en aan de ArenA Boulevard. De ArenA Boulevard is de winkelstraat tussen de ArenA en het station Amsterdam Bijlmer ArenA.