Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er in de nachttrein ( Nachtnet Rotterdam Centraal - Utrecht Centraal ) WiFi in de trein?

Geachte reageerders. ik woon en werk in Qatar maar ik kom over een tijdje naar Nederland op bezoek, op Schiphol zal ik in de nacht aankomen maar geen probleem er rijden gewoon treinen richting mijn verblijfplaats (Gouda) nou was de vraag of er nou internet was in de trein dan zou het me wat geld schelen om in Nederland mijn internet aan te doen en bij terugkomst een dikke rekening te krijgen ( het is in ieder geval minder dan in Nederland Hihi)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
7 jaar geleden
Dat ligt er aan wat voor treinstel ze inzetten. De nieuwe treinen hebben volgens mij allemaal wel wifi, maar de oude treinen niet. Ik weet niet of je zo op kunt zoeken in welk type trein je komt te zitten.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Welke trein neem je? Tijd en datum?
ronron1212
7 jaar geleden
http://www.allesoverdraadloosinternet.nl/wifi/meld-automatisch-aan-bij-wifi-de-trein-via-app/

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja, dat zijn intercitystellen en die hebben draadloos internet aan boord.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding