Is er in de nachttrein ( Nachtnet Rotterdam Centraal - Utrecht Centraal ) WiFi in de trein?

Geachte reageerders. ik woon en werk in Qatar maar ik kom over een tijdje naar Nederland op bezoek, op Schiphol zal ik in de nacht aankomen maar geen probleem er rijden gewoon treinen richting mijn verblijfplaats (Gouda) nou was de vraag of er nou internet was in de trein dan zou het me wat geld schelen om in Nederland mijn internet aan te doen en bij terugkomst een dikke rekening te krijgen ( het is in ieder geval minder dan in Nederland Hihi)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
7 jaar geleden
Dat ligt er aan wat voor treinstel ze inzetten. De nieuwe treinen hebben volgens mij allemaal wel wifi, maar de oude treinen niet. Ik weet niet of je zo op kunt zoeken in welk type trein je komt te zitten.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Welke trein neem je? Tijd en datum?
ronron1212
7 jaar geleden
http://www.allesoverdraadloosinternet.nl/wifi/meld-automatisch-aan-bij-wifi-de-trein-via-app/

Antwoorden (1)

Ja, dat zijn intercitystellen en die hebben draadloos internet aan boord.