Waar vind ik een busrouteplanner voor Londen?

Toen ik de laatste keer met een vriend in Londen was snapte we in tegenstelling tot de metro's niks van het busnetwerk.
Nergens was informatie te vinden, en iedereen stapte in en uit terwijl wij niets wisten.

Waar kan ik informatie vinden of een busrouteplanner als 9292 maar dan voor Londen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

Op de website van Transport for London staat allerlei info. Die is echter idd niet heel inzichtelijk
8 jaar geleden
Als je een smartphone hebt kun je de app London Direct op je telefoon zetten. Zelf gebruik ik die ook. Je kunt begin en bestemmingsadres opgeven waarna de app zelf uitzoekt welke OV vorm je moet gebruiken (tube, DLR, Overground, tram of bus). Als je de premiumversie koopt kun je ook nog kiezen welke je wel en welke je niet wil gebruiken.

De website van TfL (Transport for London) is ook een optie al moet je hier wel goed aangeven wat je wil. Anders krijg je een redelijk onoverzichtelijk advies.