Hoe kun je bekijken hoeveel je hebt betaald voor je gemaakte reizen met de ov-chipkaart?

Hoe kun je zien wat er is afgeschreven? krijg je een factuur thuisgestuurd? of kun je dat via inet opzoeken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Je kan dat via internet inzien.
Wel vooraf (!) aanmelden en het is alleen beschikbaar voor persoonlijke kaarten.
www.ov-chipkaart.nl
14 jaar geleden
Je kan je aanmelden op www.ov-chipkaart.nl en je moet activeren dat je inzage krijgt in de gegevens zoals in- en uitstaphalte.

Echter: de website is niet geheel actueel en kan wel 2 weken verschil zitten voordat dit actueel is gemaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor de reizen via de NS kan je die bekijken via de website van de NS, als je je daarvoor aangemeld hebt. Deze zijn hoe gek het ook is vaak up-to-dater dan OV-Chipkaart.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je in de winkel gaat opladen of op station kun je alles aflezen

en natuurlijk internet wat de anderen al schreven