Nee. Een persoonlijke ov-chip moet je apart aanvragen en die wordt je toegezonden. Het resterende tegoed op de anonieme chipkaart kan je wel op de nieuwe kaart laten overzetten.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Goed antwoord +1 Toevoeging: de kaarten zien er ook anders uit, dus alleen daarom al is het niet mogelijk om bijv. een anonieme kaart als persoonlijke kaart te gaan gebruiken.