Zijn er andere vormen om naar Parijs te gaan met de trein?

Dan bedoel ik met andere treinen dan de Thalys.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Amadea
9 jaar geleden
Je zou de boot of het vliegtuig naar Engeland kunnen nemen. En dan met de trein door de kanaaltunnel naar Frankrijk rijden.
tinus1969
9 jaar geleden
Een reis via Antwerpen-Kortrijk-Lille-St.Quentin is mogelijk. Dat duurt veel langer en is niet speciaal goedkoper. Een reis per conventionele trein naar Lille en dan verder per TGV is ook een optie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voorzover mij bekend kun je vanaf Rotterdam Centraal Station behalve met de Thalys ook nog met een gewone sneltrein naar Parijs.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tja Amadea, je kan ook met het vliegtuig naar Nieuw-Zeeland, volgens door naar de Verenigde Staten en van daaruit naar Parijs. Zou kunnen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als het je vooral om de prijs gaat, dan is bus ipv trein een optie (vanaf 9 euro enkele reis) : http://www.eurolines.nl (reistijd ca 7,5 a 8 uren).
Overige treinmogelijkheden (buiten thalys) leveren nauwelijks prijsvoordeel op bij ticket NL naar Parijs (Via Brussels midi), zeker als je gebruik maakt van aanbiedingen, zie: www.nsinternational.nl
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Liften, maar dat is niet met de trein natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De sneltrein van Rotterdam naar Parijs (anders dan de Thalys) rijdt al zeker 15 jaar niet meer...
tinus1969
9 jaar geleden
@MevrouwvandenBerg; de 'gewone sneltrein' gaat niet verder dan Brussel.

Antwoorden (1)

Beste Cees123,

Heb het even gecheckt, maar in principe is de Thalys de enige rechtstreekse treinverbinding. Je zou wel kunnen kijken of het voordeliger is om met de InterCity Brussel tot Brussel Zuid te reizen en het laatste stuk met de Thalys te reizen.