In en uitchecken eenmailge chipkaart, hoe doe je dat precies?

als ik in assen instap check ik in, maar als ik in zwolle overstap op een trein , check in dan op hetzelfde station uit en dan weer in of pas op mijn eindbestemming weer uitchecken , Utrecht dus?? wat te doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
alleen eindstation.
Tenzij je een gedeelte van je reis met een andere vervoerder doet (zoals Syntus)
dan moet je uitchecken bij NS en inchecken bij Syntus bij overstappen

Antwoorden (2)

Als je met de trein (als je enkel met de NS reist) reist, check je in bij het eerste station en check je uit bij helaatste station. Tussentijds, bij het overstappen, hoef je niet in- en uit te checken. Bij het stad- en streekvervoer moet dat wel, maar bij de trein niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Alleen als je van vervoersmaatschappij wisselt op een station dien je uit te checken bij je 'oude' vervoerder en in te checken bij de 'nieuwe' vervoerder.