Hoe kan ik vanuit het buitenland mijn dal vrij abonnement stoppen?

Hoe kan ik mijn dal vrij abonnement stoppen vanuit het buitenland. Ik heb geen toegang tot telefoon en kan geen brief versturen. Hoe kan ik het alsnog stoppen?

10 jaar geleden

Antwoorden (1)

In de algemene voorwaarden staat dit:
Als het eerste abonnementsjaar is verstreken, heeft u het recht het abonnement op te zeggen tegen dezelfde dag van de maand als de dag waarop uw abonnement is gestart. Naast deze vereiste opzegging eindigt het abonnement niet eerder dan het moment waarop u het abonnement op een door Trans Link Systems B.V erkend apparaat elektronisch heeft verwijderd van de OV-chipkaart (Deactiveren). Pas na het elektronisch verwijderen vervalt uw verplichting tot betaling en/of kan sprake zijn van terugbetaling van (een deel) van de abonnementsgelden.

De situatie dat iemand met een abonnement in het buitenland verblijft en daarom de ov-chip niet kan deactiveren is niet beschreven. Je kunt het beste via een vriend, familielid of kennis dit telefonisch proberen te regelen met de NS klantenservice: 0900–202 11 63.
Je kunt deze vraag stellen en hebt dus wel toegang tot internet. Daarom kan je het per e-mail aan iemand doorgeven.
Amadea