Hoe verander ik het bedrag vanaf hoeveel mijn ov-kaart met automatisch opladen zich oplaad?

Ik heb mijn automatisch opladen ingesteld dat elke keer wanneer deze onder de €20 komt deze met €10 oplaad. Ik wil dit veranderen dat wanneer mijn ov onder de €10 komt zichzelf oplaad. Hoe verander ik dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Vreemd er zijn wel opties maar anders dan wat jij zegt:

Kies voor automatisch opladen, dan heeft u altijd voldoende saldo op uw OV-chipkaart. Zodra het saldo onder de € 0 komt, wordt automatisch een bedrag op uw OV-chipkaart geladen. Dit wordt vervolgens geïncasseerd van uw rekening. U kunt kiezen uit € 10, € 20 en € 50. Automatisch opladen is alleen mogelijk op een persoonlijke OV-chipkaart.

Maar goed je kunt het veranderen via:

Wilt u het bedrag of het rekeningnummer wijzigen? Of automatisch opladen beëindigen? U kunt dit snel en gemakkelijk online doorgeven via uw Mijn OV-chipkaartaccount. U ontvangt direct een instructie hoe u de wijziging op uw OV-chipkaart kunt zetten.
Automatisch opladen wijziging of beëindiging online doorgeven: https://www.ov-chipkaart.nl/login/

Of download het wijzigingsformulier en stuur het volledig ingevulde formulier op. U ontvangt binnen drie weken een bevestiging en instructie hoe u de wijziging op uw OV-chipkaart kunt zetten.
Download formulier 'Wijziging automatisch opladen' (pdf) https://www.ov-chipkaart.nl/pdf/22246/formulierwijzigingautomatischopladen