Mag ik buiten het traject van mijn maandtrajectabonnement met 40 procent korting reizen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zie je volgens mij vanzelf als je incheckt met je OV-chipkaart. Als het apparaat aangeeft dat je met 40% korting reist dan blijkbaar wel. Zoniet dan....

Antwoorden (1)

Nee. Je mag wel met 40% korting max. 3 medereizigers mee laten reizen op 'jouw' traject (na 9.00 uur ’s ochtends en het hele weekend).

Dat kan wel met het zogeheten 'Altijd voordeel abonnement'. Maar dan betaal je dus 'gewoon' 60%.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bovendien geldt die 40% dan alleen in de daluren en in het weekend. In de spitsuren is de korting maar 20%.

Toegevoegd na 2 minuten:
Verder is er nog het "Altijd Voordeel Maandabonnement" met "Altijd 20% korting en in de daluren en in het weekend 40%"
Computoon