hoe kan ik nog geld op mijn ov kaart zetten voor morgen 08.00?

Er is geen treinstation in de buurt en supermarkten gaan pas na 8 uur open.

En voor de grappenmakers: ik hoor een paar minuten geleden pas dat ik morgen met de bus moet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leuk hè het openbaar vervoer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En maar klagen dat men meer gebruik moet maken van het ov....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb laatst 2 km moeten lopen op mn hoge hakken, alleen maar omdat er geen oplaad punt was bij het tramstation. En het na 9 uu savonds was.. Nou dat doe ik dus nooit meer. Ik pak de auto.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem dan gewoon automatisch opladen, heb ik ook voor mijn zoon genomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@pelle, zoiets is denk ik alleen makkelijk als je vaak reist. Ik ga vandaag sinds 2 jaar weer met het ov. Kans is groot dat de volgende keer weer zo lang duurt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, in jouw geval zou ik er toch maar voor kiezen, dit werkt natuurlijk ook niet. Mijn zoon gaat alleen met de bus bij zeer slecht weer of ijzel, wel vaker dan eens per 2 jaar natuurlijk.

Het beste antwoord

Je kunt via iDEAL je ovchipkaart opwaarderen met 10 of 20 euro. Wel moet je dan bij de automaat bij het busstation morgenochtend eerst nog de bestelling "ophalen". Zie https://www.ov-chipkaart.nl/formulier/?wizard=31794&
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar was ik al bang voor. Helaas gaat ons "service" punt pas om 09.30 open. Over service gesproken. Er staat buiten geen automaat bij het station. (dorp) Bedankt voor je reactie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, goed antwoord ! Vind het persoonlijk overigens heel erg raar dat je je bestelling moet ophalen.

Andere antwoorden (1)

Het is bij sommige vervoerders mogelijk om in de bus of tram saldo op uw OV-chipkaart te laden dat u vooraf via internet besteld heeft.
Volg de link om te kijken of het bij jou in de buurt ook mogelijk is.

Succes !!

Toegevoegd na 2 minuten:
Via "kaart opladen" en "Kan ik een OV-chipkaart opladen in bus of tram?" kom je op de adreszoeker