Is het mogelijk om met de trein van Newcastle naar London te gaan?

Ik zou ook graag de naam van het station willen weten en of het rechtstreeks is.Gek genoeg lijkt het niet mogelijk..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Je reist tussen Newcastle (central station) en Lonodon Kings Cross. Minstens elk uur een trein. Houd er rekening mee, dat treintickets in Groot-Brittannië dezelfde prijsstructuur als vliegtickets kennen. Hoe vroeger je boekt, hoe goedkoper, en goedkope tickets zijn vaak alleen geldig op de specifieke trein waarvoor je boekt. Als je vlak voor vertrek een enkeltje vol tarief moet kopen, ben je in de regel heel duur uit. Tickets vooruit bestel je via internet, betaal je met creditcard, en haal je vlak voor vertrek op aan een van de automaten. Creditcard of boekingscode niet vergeten, heb je nodig om je ticket te printen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gaan bijna elk uur van London Kings Cross direct naar Newcastle:

http://www.thetrainline.com/train-times/london-to-newcastle
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er vertrekt elk half uur een trein van Newcastle naar King's Cross in Londen.