Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb totaal geen verstand van de metro. Als ik naar pathe schouwburgplein in Rotterdam zou willen waar moet ik dan uitstappen?

En hoe weet ik in hemelsnaam in welke metro ik moet stappen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je zoek het adres op van de gelegenheid waar je naar toe wilt.
Ga naar www.9292ov.nl en vul beginadres, eindadres, datum en vertrek- of aankomsttijd in. Dan zie je alle mogelijkheden.
Een ander mogelijkheid is Google Maps; zoek "Schouwburgplein Rotterdam"op. Links kun je een routebeschrijving per openbaar vervoer naar de bioscoop vinden die op de kaart wordt gezet als je aangeeft waar je vandaan komt. En je kunt zelf de route te voet vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+

Andere antwoorden (2)

Dat is moeilijk te zeggen als je niet laat weten waar je vandaan komt.

Pathé Schouwburgplein ligt even ver lopen van station Rotterdam Centraal als bij metrostation Stadhuis vandaan. Beiden liggen op lijnen D en E (de blauwe lijnen).

In de link vind je een kaart met metrolijnen. Als je weet waar je vandaan komt dan kan je bepalen hoe je bij Stadhuis of Centraal station kan komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Zo is het! +
Uitstappen kan je het beste bij de halte Rotterdam Centraal of de halte Stadhuis. De lijn D komt hier langs.

Waar je moet instappen, dat ligt aan waar je woont, maar dat kan je beter niet "zo maar" via Internet doorgeven. Misschien heb je iets aan deze kaartjes. Rotterdam Centraal en Stadhuis vind je in het midden van de kaartjes.
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding