Wie weet wanneer de trein weer volgens het spoorboekje ging rijden op het traject Amsterdam CS - Koln Hbf na mei 1945 ?

dit i.v.m. met genealogisch onderzoek.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Per 7 oktober 1946 reed er weer 3 maal per week een trein Amsterdam - Keulen. Dat is te lezen in het Leidsch Dagblad van 17 september 1946.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor je reactie.

Andere antwoorden (1)

Als het de Rivièra Express betreft: die werd in 1939 gestaakt, en in 1957 weer gestart als D-trein op het traject Amsterdam-Keulen-Ventimiglia.
Amadea