Krijg ik met mijn CJP Cultuurkaart 40 % korting met de trein?

En geldt dit ook in de zomervakantie?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraag is al gesteld: http://www.goeievraag.nl/vraag/vervoer/treinen/cjp-pas-cultuurpas-korting-ns.348482

Antwoorden (2)

Nee.
Waarom zou een cultuurkaart korting geven in de trein?
Het CJP geeft korting op de entreeprijs van culturele activiteiten zoals musea en concerten.
Je hebt een NS kortingskaart nodig om korting te krijgen in de trein.
11 jaar geleden
CJP geeft geen structurele NS-korting, maar heeft wel het hele jaar door super goede aanbiedingen in samenwerking met NS. Zo is er nu bijvoorbeeld Tienertoer en eerder dit jaar was er de DUO Dagkaart waarmee je met z'n tweeën voordelig kon reizen. Op de site van CJP kondigen ze nieuwe acties met NS altijd op tijd aan.

CJP geeft verder korting op cultuur voor iedereen tot 30 jaar, maar biedt daarnaast ook heel veel andere voordelen: korting op kleding, tijdschriften, reizen, festivals, etc.
Bronnen: