Welke bus gaat van Arnhem centraal station naar de Rijnhal in Arnhem ?

Ik moet er binnenkort wezen maar kan er niks over op vinden op internet daarom graag de bus nummer en als het kan ook de tijden.

Alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op deze site kun je al je reizen in het openbaar vervoer plannen: http://9292.nl/

Antwoorden (2)

Volgens de site van de Rijnhal

Lijn 7 (Rijkerswoerd) elke 7 minuten
en verder:

Lijn 4 (Kronenburg)
Lijn 20 (Elderveld)
Lijn 31 (Nijmegen)
Lijn 88 (Elst)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt (ik woon in Arnhem). Plus!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar er zijn 2 lijn zevens als ik me niet vergis. Ook een die naar burgers zoo gaat.
De bussen die hierboven aangegeven worden. Allemaal behalve 1 rijden om t half uur.
Lijn 7 rijdt het vaakst en stopt naast de rijnhal.
Je bent er in 15 min of sneller, ligt eraan hoe druk t is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij deze link kun je naar de tijden kijken, en naar de andere bustijden kijken.