Wat betekenen deze pictogrammen, die ik zag op een bushalte van Connexxion?

Het zijn twee handjes met daartussen een lampje dat alternerend oplicht.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je had natuurlijk ook even hier kunnen zoeken. http://www.goeievraag.nl/vraag/zag-bushalte-bustijden-betekend.261029
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is wel lastig zoeken op iets waarvan je niet weet wat het is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb gewoon bushalte ingetikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En alle 78 hits doorgeploegd!

Het beste antwoord

Het is een sensor. Als je je hand erbij houdt, worden de bustijden verlicht.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De min is onzin, want dit antwoord is juist.

Andere antwoorden (1)

Dat betekent dat de bus stopt als je op het knopje hebt gedrukt. De buschauffeur is dan gewaarschuwd ook als je je hand niet opsteekt als stopteken.