Wanneer gaan de EBS bussen weer op 1 januari 2012?

Toegevoegd na 29 seconden:
Van Amsterdam naar Waterland

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn boekjes uitgebracht met de dienstregeling. Kosten 3 euro per stuk. Handig!

Antwoorden (1)

Waterland is wat beperkt om te zeggen wanneer er weer bussen gaan rijden op 1 januari. Heb je een concreet punt waar je naartoe wilt reizen?

In principe wordt op op 1 januari als op een zondag gereden. Dus wanneer een bus op zondag gaat rijden, dan is dat ook zo voor 1-1-2012.

Als ik een willekeurige reis naar bijvoorbeeld Purmerend plan vanaf Amsterdam Centraal, dan zie ik dat de eerste bus voor lijn 307 om 7:39 uur vertrekt. Maar nogmaals, met een concrete bestemming is het makkelijker te zeggen wat en wanneer.

Fijne jaarwisseling!