Ik heb een studenten OV en wil daar geld op zetten om te kunnen reizen in het weekend, welke stappen moet ik ondernemen?

ik wil zondag met mn studentenreisproduct weg, maar ik heb een abonnement voor door de week, kan ik nu gewoon geld erop zetten bij een automaat of moet ik nog naar een site toe om te bepalen welke type klasse ik wil reiden? en dergelijk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.3K

Antwoorden (2)

Nee hoor je kunt er gewoon geld op zetten en met 40% korting reizen, niet vergeten in en uit te checken.
12 jaar geleden
Ceeve
12 jaar geleden
Je hebt een persoonlijke kaart neem ik aan en je reist toch altijd al 2e klas dan is dat dus op die kaart geregistreerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mag als student in de bus in het gangpad staan, en in de trein moet je op het balkon blijven.
Je MP3 speler en/of gsm moet je bij de conducteur inleveren en krijg je bij het uitstappen terug.
Als de bus of trein in de spits vol is moet je uitstappen en op een volgende bus wachten.
Ceeve
12 jaar geleden
BPolly Of je het antwoord op die vraag precies zo kunt vinden weet ik niet, maar je kunt altijd even bellen 0900-0980 (10ct per minuut), hieronder de site:
http://www.studentenreisproduct.nl/contact.aspx?bookMark=Vragen, suggesties of klachten over je recht op studiefinanciering en een studentenreisproduct&id=1195
Prettige reis
Je moet zorgen voor minimaal 10 euro saldo, of meer als de reis meer kost. Je kunt dit op je kaart zetten bij kaartautomaten met het roze ov chipkaart logo. Kijk ook nog even op deze link :