Vergeten uit te checken bij valleilijn, kaart al opgestuurd naar ns wegens einde abonnement. Wat nu? Geld terug en hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je een kortingsabonnement van de NS had dan wordt bij inchecken € 10 afgeschreven, dus het zou je maximaal 10 euro minus de ritprijs opleveren.
Met een account op "mijn OV-chipkaart" kun je nog steeds jouw reizen met de chip nalezen en uitprinten.
Je kan dus ook met deze gegevens een verzoek tot terugbetaling doen.
Voor zo'n laag bedrag is het de vraag of het de kosten en moeite waard is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij heb je een gratis treinritje gehad dan. Voor de Valleilijn (tussen Ede en Amersfoort) kun je de ov chipkaart nog niet gebruiken.