Hoe komt het dat mijn pitbike niet start ?

Mijn pitbike start niet. De ene keer verzuipt hij en de andere keer krijgt hij te weinig benzine. Heb dit probleem al eerder gehad. Toe had ik de caberateur schoongemaakt en wat met de stationair schroef gespeeld. Liep hij wel hard stationair maar drie dagen mee gereden. daarna begon hij te haperen starte steeds slechter. Tot hij op een gegeven moment niet meer wou starten. Had weer alles schoongemaakt hij vonkt nog wel gewoon en hij soms dan start hij bijna. Maar voor de rest start hij niet meer. Weet iemand waardoor dit kan komen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
4.4K

Antwoorden (1)

Als de carburateur goed is, en er komt een vonk, dan komt de vonk waarschijnlijk niet op het juiste tijdstip. D.w.z. dat de ontsteking afgesteld moet worden.