kun je een gat in het moterblok lassen/repareren?

ik heb een orion Agb 30-d en er zit een gat in het blok (ophanging bouten waren niet orgineel er zat speling en er is een gat in het blok geslagen) het blok is gemaakt van gietijzer

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.8K
TurfGraver
5 jaar geleden
Gietijzer is slecht (niet) te lassen.

Antwoorden (1)

Ja, is goed te doen Heb zelf goede ervaring met kneedbaar metaal.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Van mij een min. Je gaat toch geen motorblok oplappen met epoxy lijm? Zoals je in je bijlage kunt lezen waar dat "metaal" van is gemaakt.