Hoe oud moet je zijn om op een minibike te mogen rijden?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
17.2K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Je mag al van af jonge leventijd op rijden maar op een bepaalde leventijd pas je er niet meer goed op

Het beste antwoord

Op een minibike kun je al op jonge leeftijd op een speelse en leerzame manier vertrouwd raken met het motorrijden. Er mag niet mee worden gereden op de openbare weg, en daarom is er in feite geen leeftijdsbeperking voor. Een zesjarige mag daarom zelfs al aan wedstrijden meedoen.