Mag ik een 35kw 300cc motor begrenzen?

Ik haal binnen kort mij A1 rijbewijs. Ik wil heel graag op een R3 rijden (maarja, 35kw 300cc) mag ik deze motor terug begrenzen tot 11kw. Is het uberhaupt mogelijk om op die motor te rijden met mijn A1?
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (1)

Met het A1 rijbewijs mag je rijden op een motorfiets die aan volgende eisen voldoet:
- maximaal 11kw;
- maximaal 125cc.

Als één van deze wordt overschreden, mag je er dus niet op rijden met een A1 rijbewijs.
Het begrenzen van deze motor zal dus niet helpen; het cilinder blijft immers te groot.

Helaas...