is het slecht voor je motor om met je 125cc motor heel lang op de zelfde maximale snelheid te rijden?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Ik heb een Suzuki 125cc en ik rij altijd vol gas om met het overige snelwegverkeer mee te kunnen komen.
Dit betekent in de praktijk ongeveer 100km/u als er geen tegenwind is, anders moet ik achter een vrachtwagen blijven hangen.
Dat gaat al jaren zonder rare mankementen dus het is zeker niet slecht voor een 125cc, eerder goed.
(Suzuki Address uit 2007)